Navigace

PPC

Prokliková reklama v systémech Google AdWords a Sklik


PPC kampaně v systémech AdWords a Sklik jsou nedílnou součástí online marketingu. Jejich okamžitý efekt a při správné optimalizaci skvělý poměr cena/výkon umí udělat opravdu znatelný nárůst návštěv a následně objednávek. Při využití obsahové sítě se navíc jedná o skvělý nástroj pro budování značky.

  • Máte nový produkt a chcete ho dostat mezi lidi?
  • Jednorázová kampaň, jednorázové zvýšení návštěvnosti




  • Spravujeme kampaně s rozpočty několika miliónů korun ročně
  • Zaměřujeme se na dlouhodobou spolupráci, ne na množství klientů
  • Využíváme moderních technik v optimalizaci (automatizace, apod.)
  • Analýza klíčových slov
  • Analýza konkurence
  • Vytvoření reklamních účtů AdWords a Sklik
  • Copywriting reklamních inzerátů
  • Grafický design reklamních formátů (bannery)
  • Optimalizace PPC kampaní (zvyšování výkonu a snižování celkové útraty)
  • Remarketing
  1. Analytika a cíle: Na začátku spolupráce musíme zmapovat jaké jsou cíle kampaně (zvýšení poptávek, zvýšení povědomí o firmě, apod.). Na základě stanovených cílů můžeme sledovat výsledky kampaně. Cílem počáteční analytiky je také zjistit jaká klíčová slova uživatelé internetu zadávají v souvislosti s vašim oborem. S tím souvisí i zmapování konkurence.
  2. Cestovní mapa: Následně určíme cestu po které chceme jít, abychom v rámci vašich investic dosáhli co nejlepších výsledků. Společně tak budeme vždy vědět odkud jsme vyšli, kde právě jsme a kam směřujeme.
  3. Neustálá optimalizace: Cílem je co nejefektivnější vynaložení peněz do PPC kampaní. Proto kampaně neustále ladíme.
  4. Vyhodnocení: V pravidelných intervalech vyhodnocujeme, jestli vynaložené investice mají efekt. Na základě zpětné vazby kampaně upravujeme, přidáváme nové inzeráty a reagujeme na aktuální trendy, témata, situace.

Napište nám a zjistěte jak vám můžeme pomoci s online marketingem.

Chci konzultaci zdarma

Už jste se rozhodli? Napište nám nebo zavolejte a domluvíme s Vámi podrobnosti.

Kontakt
Zavřít