PPC
Prokliková reklama v systémech Google AdWords a Sklik
PPC kampaně v systémech AdWords a Sklik jsou nedílnou součástí online marketingu. Jejich okamžitý efekt a při správné optimalizaci skvělý poměr cena/výkon umí udělat opravdu znatelný nárůst návštěv a následně objednávek. Při využití obsahové sítě se navíc jedná o skvělý nástroj pro budování značky.
K čemu jsou PPC kampaně ideální?
- Máte nový produkt a chcete ho dostat mezi lidi?
- Jednorázová kampaň, jednorázové zvýšení návštěvnosti
Proč PPC zrovna od nás?
- Spravujeme kampaně s rozpočty několika miliónů korun ročně
- Zaměřujeme se na dlouhodobou spolupráci, ne na množství klientů
- Využíváme moderních technik v optimalizaci (automatizace, apod.)
Naše služby v oblasti nastavení a správy PPC kampaní
- Analýza klíčových slov
- Analýza konkurence
- Vytvoření reklamních účtů AdWords a Sklik
- Copywriting reklamních inzerátů
- Grafický design reklamních formátů (bannery)
- Optimalizace PPC kampaní (zvyšování výkonu a snižování celkové útraty)
- Remarketing
Jak probíhá nastavení a správa kampaní?
- Analytika a cíle: Na začátku spolupráce musíme zmapovat jaké jsou cíle kampaně (zvýšení poptávek, zvýšení povědomí o firmě, apod.). Na základě stanovených cílů můžeme sledovat výsledky kampaně. Cílem počáteční analytiky je také zjistit jaká klíčová slova uživatelé internetu zadávají v souvislosti s vašim oborem. S tím souvisí i zmapování konkurence.
- Cestovní mapa: Následně určíme cestu po které chceme jít, abychom v rámci vašich investic dosáhli co nejlepších výsledků. Společně tak budeme vždy vědět odkud jsme vyšli, kde právě jsme a kam směřujeme.
- Neustálá optimalizace: Cílem je co nejefektivnější vynaložení peněz do PPC kampaní. Proto kampaně neustále ladíme.
- Vyhodnocení: V pravidelných intervalech vyhodnocujeme, jestli vynaložené investice mají efekt. Na základě zpětné vazby kampaně upravujeme, přidáváme nové inzeráty a reagujeme na aktuální trendy, témata, situace.